Lite om mig!

Är 31år och bor i Idre tillsammans med man och tre barn. 8, 5 och 4 mån är barnen. Just nu är jag mammaledig och ska vara det ett tag till.
Ska jobba lite extra så dagarna räcker längre.

Vi har många tuffa år bakom oss och oron är inte över!
När äldsta dottern var knappt två år fick vi beskedet att hon hade cancer (hjärntumör). Operationen var lyckad men det blev andra komplikationer med bla hjärnhinneinflammation och vattenskalle.

Vid en rutinundersökning 2009 hade tumören kommit tillbaka. Även denna gång var operationen lyckad. Hon fick strålning eftersom hon blivit äldre!

Nu hoppas vi att hon ska få vara frisk och kunna utvecklas och gå i skolan som alla andra.

Under behandlingstiden 2005 var jag gravid och 2006 fick vi vår son!

Nr. tre fick vi i år!

Jag flyttade tilll Idre som 19åring, träffade kärleken och blev kvar!
Jag började som skidskolelärare, men det blev kallt om föttern!
Jobbade på Intersport några år, men nu jobbar jag i receptionen på ett hotell.

Tycker om att teckna och sy, men har inte tid just nu!
Hoppas det blir bättre när yngsta dottern får lite mer mat och sov tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0