Fin höstdag!

Vaknade imorse och trodde att Andres skulle till jobbet, men han hade redan varit där!

Efter frukosten åkte vi till crossbanan. Tim hade sett affischerna på skolan och han ville gärna dit.
Vi åt lunch i solskenet och tittade på när de åkte. Tim var nöjd, ville inte åka hem. Han ville vara kvar och leka med Marius.

Eftermiddagen spenderade vi hemma. Plockade bort studsmattan och gjorde vinter på altanen.

Har kommit på att vi bor långt från affärer. Har ingen bra mössa till Minnah och till så små är det svårt att få tag på här.
Igår kväll gjorde jag ett mönster och klippte ut i tyg. Idag sydde jag ihop den. Öronlapparna behöver dras fram lite, men annars är jag nöjd.

 

Kommentarer
Postat av: Jag

Ska bara kolla om det går att kommentera

2011-09-24 @ 23:40:06
Postat av: Storebror

Kusin beställer oxå en mössa :)

2011-09-24 @ 23:46:11
Postat av: alex

Men du duktig du Karolyn, jätte fin och hon är ju bara för go!

Vad roligt med en blogg, lova nu att uppdatera fint.

Iaf en gång i veckan, minst!

2011-09-26 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0