Mars

Födelsedag, fint väder, skidåkning och kreativitet är några ord som sammanfattar Mars.
Tim fyllde 9år 
Jag följde med Tim och åkte längdskidor, 5 km blev det. Innan vintern började hade vi kommit överens om att jag åker längd med honom om han åker stollift, det var bara att hålla vad jag lovat :-) Vi hade en mysig dag i solen och sen kom träningsvärken...
Minnah har åkt slalom några gånger den här vintern, i lördags lärde hon sig både att ploga och svänga.
Jag har köpt ny telefon, Samsung Note 4. Jag valde den för pennans skull, det här är första bilden som är ritad i telefonen.
Selfie v.11 och 12, den första är ritad i telefonen och den andra är ritad i Illustrator
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0