Skön helg

Helgen har varit bra och lugn. Började lördagen med att gå till affären för att handla, vi klädde på oss regnkläder och gick i spöregn. Vi blev lite besvikna när vi skulle gå hem, det hade slutat regna. Jag tycker om att vara ute när det regnar :)
Eftermiddagen ägnade vi åt brödbak och designprogram på datorn, gissa vad jag gjorde...
Det här är en sak jag gjorde på eftermiddagen, kan visa hela bilden senare. 
På kvällen gjorde jag ett nytt halsband. Använde påfågelfjäder och tomhylsa (9mm), fjädern är köpt på Idre Blomsterhörna. 
Myskväll i soffan med tända ljus. Brickan är köpt på Rusta och ljusstakarna är secondhand.
Söndagen började vi med att åka till golfbanan, alla utom jag slog lite och sen när hagel-/regnskuren kom köpte vi glass och väntade till det blev bättre väder.
Eftermiddagen bakade Andreas bröd och jag gjorde min nya logga som jag har funderat på ett tag. Tror det är dax att uppdatera hemsidan snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0