Grafisk design

Förra veckan fick jag hem några nya böcker, visste inte riktigt vad jag hade beställt (de flesta var på engelska). 
Med hjälp av Typografisk Handbok kommer jag att kunna skriva felfria texter ;)
Graphic Desig School är är på engelska, blev förvånad att det gick så bra att förstå. Jag kan mer engelska än jag tror. Boken är väldigt inspirerande och jag känner att det här vill jag satsa på. 
Tänk att få illustrera och göra det grafiska på ett bokomslag, skivomslag, affisch eller något annat.
 
Känner att det snart är dax att gå kursen Grafisk Design på distans via Forsbergs, skulle även vara roligt med en till ritplatta från Wacom. En som är mer avancerad än Bamboo och lättare att ta med än vad Cintiq är. Tror jag måste vinna lite pengar eller få nåra uppdrag så jag kan finansiera allt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0