2015

Gott Nytt År!
 
Vi har haft en lugn och mysig nyårsafton, mamma och pappa var här och det blev en tre-rätters. Jag jobbade på dagen och kom hem till ett glas bubbel, fick det innan jag hunnit ta av mig skorna. För 13 år sedan förlovade vi oss på toppen av Idre Fjäll, och det måste firas!
 
2015 hoppas jag blir fantastiskt både när det gäller jobb och privat. Mitt privata mål är att fortsätta med kurser inom grafisk design och illustrationer. Just nu är det två kurser jag väljer mellan, Grafisk Design/Reklam och Illustration. Båda kurserna är på distans hos Fosbergs.
 
Några bilder från 2014
Blev kontaktad via mail av en person som hittat mig på nätet. Hon ville att jag skulle göra deras inbjudningskort tlll deras bröllop.
Städjan i akvarell
 
Två övningar från kursen i InDesign
Nytt visitkort
Armband till försäljning
Lärde mig frigöra bilder i Photoshop
 
2015 ska jag fortsätta vara kreativ och lära mig nya saker!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0