Lugn söndag

Igår var det fint väder och då kan jag inte vara inne, jag och barnen satt ute framför garageporten. Jag solade och barnen byggde kottgubbar. 
På eftermiddagen blev det lite sämre väder, vi åkte till affären först och sen blev det lite städning hemma. Hela huset behöver städas men jag hann bara med nästan halva. 
 
I dag när vi vaknade var det mulet och jag måste erkänna att det är skönt med såna dagar när jag är ledig för då hinner jag göra annat, sitta vid datorn...
Det blev soligt på eftermiddagen, men jag valde att sitta inne framför datorn. Jag lär mig nya saker och utvecklas varje gång jag tar fram ritplattan, tänk vad mycket roligt det finns att lära sig och jag kommer aldrig att lära mig allt :-)
Det blev en selfie för v.15, det är 5:e veckan jag gör en.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0