Jobb

Nu har jag jobbat två veckor, roligt att vara tillbaka!
Det mesta kommer jag ihåg, men det är några nya saker jag ska lära mig. Ska lära mig alla stugor, hur stora de är, var de finns och allt annat som gäster vill veta. Jag tycker det är roligt att ha en utmaning och lära mig nya saker. Tur att jag har bra kollegor som gärna lär mig allt de kan.
 
När jag inte jobbar försöker jag måla, teckna och skapa så mycket jag kan och hinner. Idéerna dyker upp och då skriver jag ner dem för annars glömmer jag. Just nu är det många olika saker jag vill göra men får ta en sak i taget...det har jag svårt för, vill gärna göra allt samtidigt.
Blommorna gjorde jag till midsommar. Ritade med fineliners och akvarellpennor.
En snabbskiss med färgpennor.
En idé.
Har tejpat på tyg och sedan målat.
Så här blev resultatet...tror jag tycker att den var bättre innan jag tog bort tejpen. Ska sy ett kuddfodral av det här men måste nog göra en till som liknar den tidigare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0