Vardag

Det händer inte så mycket spännande just nu. Tänkte att jag skulle uppdatera bloggen ändå.
 
Tilda kämpar på i skolan och vi tycker att det går framåt i vissa ämnen men i några är det tufft. Hon trivs och har kompisar och det känns bra. I helgen är det klassträff på Nipfjället, hoppas på fint väder så vi kan grilla och ha det roligt.
 
 
I helgen passade vi på att vara ute och ta bort studsmattan. Snart kommer nog första snön och då är det skönt att ha röjt innan.
 
Jag fick fram symaskinerna igen och sydde några mössor. Nu har jag mönster på tre olika storlekar så jag inte behöver testa mig fram varje gång någon behöver en ny mössa. 
 
Det blir mycket rita och måla för mig nu. Det har blivit mest akvarell men har även tagit fram ritplattan igen. En annan sak jag och Andeas håller på med är en hemsida till mig. Där ska jag lägga ut bilder på det jag gör så att det blir lättare att få en översikt. karros.eu kommer att vara klar inom en snar framtid.
 
Måste visa ett par bilder som jag målade när jag jobbade på fritids för ca 11-12år sedan. De sitter på dörrar in till klassrum på lågstadiet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0