En bra dag!

Det blev inget torsdagstema för mig den här veckan. 
 
Jag har tänkt, funderat, sovit dåligt, jobbat och oroat mig. För ca en vecka sen var Tilda på sin årliga kontroll i Falun och vi har väntat på svaret från hennes MRT.
Idag kom beskedet och det finns inga tecken på nya tumörer.
 
Tilda blev så glad att hon hoppade när Andreas berättade det för henne på skolan. Nu kan hon och vi andas ut och fortsätta som vanligt igen. 
Vi måste bli bättre på att ta kort på barnen upptäckte jag när jag letade bilder på Tilda. Senast vi tog kort var på nyår...

Kommentarer
Postat av: FF

Hej Tilda och hela familjen. Det var verkligen mycket goda nyheter ni lämnat, känns verkligen bra.
Bilden du tecknat på Tilda är toppen, mycket bra gjort. Här är allt bara bra bortsett från farfars kommentarer till den myckna snön.
Just nu bakar han limpor till alla tre familjerna, tyvärr bor ni ju lite bort för brödlämning. Extra kram till Tilda samt kära hälsningar till er alla.

2013-02-15 @ 10:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0