Skaparglädje

Sista veckorna har varit riktigt bra, har blivit inpirerad av bilder jag sett på nätet och så har det dykt upp egna bilder i huvudet. Pinterest är en bra sida om man vill hitta bilder att inspireras av.
Har hittat akvarellfärgerna igen och det känns som jag kommer fortsätta. Det är roligt att använda olika tekniker. Vattenfärger, färgpennor, torrpastell och fineliners. Nästa projekt blir en stor målning, måste hålla till på golvet så den ska jag nog göra när Minnah har somnat annars får jag nog hjälp :)
Eternity, ett halsband! Kanske ska ha detta i helgen när vi ska på bröllop. Anderas ska ha rosa fluga och jag vill matcha honom. Håller på med att annat halsband just nu, tassels...bild kommer sen.
Fick en beställning på ett halsband och här är reultatet. Roligt att kunden blev nöjd! Tycker om att göra smycken på beställning. Hon visste vilken färg och sen fick jag fria händer.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Så snyggt!!

Svar: Tack!
Karolin

2014-05-20 @ 12:07:09
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0